Geox Ademt!

Geox schoenen waren ooit revolutionair met hun ademende-toch-tegen-regen-werende zolen. Sinds hun intrede zijn stinkvoeten nooit meer problematisch.

Het merk kende veel aandacht dankzij de campagnes op televisie en in de blaadjes. Maar al snel werd dit oude koek en voor velen wogen de stinkvoeten niet op tegen het design van modieuze schoenen. Geox was immers een comfort merk.

Toch herzie ik nu mijn theorie over Geox. Het lijkt of ze het plots wel begrepen hebben; vrouwen willen én comfort én mooie schoenen. De laatste tijd worden de Geox schoenen alsmaar mooier. Elegante ballerina's, killer-heels of sleehakken, Geox heeft ze nu allemaal. En dat werkt duidelijk. Een Geox schoen gepromoot in Marie Clair was tot voor kort ondenkbaar. Geox wordt dus duidelijk door de buitenwereld meer en meer aanschouwd als modemerk.

Dat zie je bijvoorbeeld ook in de Geox winkels. Er is duidelijk een switch in het publiek van Geox. Niet enkel mama's met kinderen of sportiever geklede vrouwen maar ook zakenlui en fashion-liefhebbers bezoeken de winkel.

Tevens doet Geox meer en meer aan commerciele fashion. Zo maakte ze vorig jaar een empire state building schoen. De hak van de schoen was een flatgebouw. Op deze manier wilde ze hun flagship store over het gebouw met veel aandacht een mooie doop geven.

Kortom Geox doet hard zijn best en dat loont!

Geen Reacties | Geplaatst door Stefanie J.